מיצובישי אאוטלנדר פורץ גבולות

לאחר שימוש יומיומי ואינטנסיבי במיצובישי אאוטלנדר ניתן לומר כי מדובר ברכב בעל שימושיות גבוהה אשר הופך במהרה להיות לרכב עבודה יעיל וחסכוני.

מאת: אבי הורוביץ

אבי הורוביץ

אבי הורוביץ – מיצובישי אאוטלנדר

המיצובישי אאוטלנדר מגיעה עם הנעה קדמית בלבד, אך עם מרווח גחון סביר וגלגלים גדולים. לאאוטלנדר מושב אחורי מרווח ונוח, 7 מושבי ישיבה כאשר שני האחרונים מתקפלים. המושבים האלה יכולים בקלות לאכלס בנאדם מבוגר גם בנסיעות ארוכות. אמנם תידרש השתחלות לאחר קיפול שורת המושבים האמצעית שממוקמת ונעה על גבי מסילות המאפשרות כיוון יעיל של המרחב בתא הנוסעים.

חסכוני בדלק
אבי הורוביץ זוכר את הדור הקודם של המיצובישי אאוטלנדר, כאן מדובר  ברכב שאינו זללן דלק. אמנם האאוטלנדר לא מגיעה עם מנוע טורבו בנפח קטן כפי שמקובל בדגמים דומים כיום בעולם, אך הוא מגיע עם הפחתה של 100 קילוגרמים מהדור הקודם ומנוע המכיל תיבת הילוכים רציפה. למיצובישי צריכה ממוצעת בנסיעה שמתרחשת ברובה בעיר עם 12 קילומטרים לליטר. בהחלט נתון מרשים במיוחד. למיצובישי מערכת עצור וסע המכבה את המנוע בעת עמידה ממושכת וכאשר מבצעים נסיעה עירונית אל תוך גוש דן, נגלה כי המנוע כבוי במשך כרבע שעה ובכך מסייע לנו לחסוך לא מעט דלק.

צפו בסרטון על מיצובישי אאוטלנדר:

בנסיעה בינעירונית, תוך הקפדה על נסיעה רגועה ושימוש בבקרת השיוט, נתוני צריכת הדלק של המיצובישי עומדים על צריכה ממוצעת של 15 ק"מ לליטר. איכות הנסיעה גבוהה במיוחד ושקטה תודות למתלים רכים הסובלים את מהמורות הדרך.,

נתונים טכניים
אבי הורוביץ מסביר כי עם 150 כוחות סוס ו-20 קג"מ, אין מדובר ברכב ספורט, אך אין אנו חשים בנסיעה איטית. כאשר נצמיד את הרגל לדוושת הגז נצבור מהירות משכנעת ונבצע עקיפות בקלות. למיצובישי  תא מטען גדול במיוחד, מושבים שנעים על מסילה ומגוון רחב של תאי איחסון.

אבי הורוביץ יזם את פעילות הליסינג התפעולי בישראל ומשמש כיועץ ליסינג

לפרטים נוספים :
טל: 050-5332449
Horowitz.advisors@gmail.com

Google+
פוסט זה פורסם בקטגוריה סקירת מכוניות, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.