מבחן מוצלח לרנו מגאן סטיישן

דגם הדיזל של רנו מגאן סטיישן מגיע לישראל. למגאן, תא מטען מרשים, תצרוכת דלק חסכונית ובכללי מדובר במכונית נוחה במיוחד לנסיעות. הפרטים לפניכם.

נכתב על ידי: אבי הורביץ

רנו מגאן סטיישן נמצא בקטגוריה של משפחתיות קומפקטיות וממוקמת באותה דרגת תחרות של יונדאי I30CW, פורד פוקוס סטיישן וקיה סיד סטיישן. לרנו מערכת שמע מקורית מורכבת ומשוכללת ואליה מתווספת בקרת שיוט. תא הנוסעים מרווח במיוחד, בעיקר ליושבים מקדימה. לבעלי רגליים ארוכות היושבים במושב האחורי צפויה  נסיעה פחות מרווחת ונוחה.

למגאן תא מטען גדול ושימושי במיוחד. נוחות בזמן הנסיעה מורגשת בדגם הנ"ל עם כיול רך ונעים וריסון מרכב ראוי. המושבים הנוחים מעניקים תמיכה גם לגב התחתון. בנסיעה עירונית המגאן נוטה להיות מעט קופצנית, אך עדיין לא מדובר בתופעה קריטית במיוחד. למגאן היגוי קל שמאפשר כושר תמרון טוב, אך לוקה בחסר מבחינת בידוד רעשי רוח.

 

אבי הורוביץ

אבי הורוביץ – רנו מגאן סטיישן

 

נתונים מכניים
המגאן מגיעה עם מנוע טורבו דיזל שאמנם חריג בישראל, אך באירופה הוא פופולרי במיוחד. יחידת הכוח בנפח 1.5 ליטר מספקת ביצועים מרשימים עם זמינות כוח טובה. בתחילת נסיעה כאשר המנוע קר מפיקה יחידה הכוח מעט רעש גס, אך לרוב היא שקטה במיוחד. תיבת ההילוכים מגיעה בתצורה רובוטית עם מצמד כפול לטובת חיסכון בצריכת הדלק. לרוב, העברות ההילוכים חלקות ומהירות, אך בתנאי זחילה או ירידות קלות העברות ההילוכים רועשות במידה ואף מספקות חבטה קלה. תצרוכת הדלק בנסיעה בינעירונית הייתה מרשימה עם 20.1 ק"מ לליטר.

אבזור ובטיחות
המגאן בעלת יכולת דינמית משביעת רצון, רמת אחיזה גבוהה ורגישות נמוכה לבלימה. אמנם ההיגוי אינו מדויק מספיק ובמקרים מסוימים הוא אף קל מדי. כושר הבלימה לא יצוין מהטובים בקטגוריה. הרנו מגאן מגיעה עם שש כריות אוויר ובקרת יציבות. האיבזור הכולל של הרכב מציע בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם חיבור USB וקישור בלוטות', חיישני אורות וגשם, חישוקי 16' קלים, מראות צד המתקפלות באופן חשמלי וכמו שציינו עוד קודם שש כריות אוויר.

אבי הורוביץ יזם את פעילות הליסינג התפעולי בישראל ומשמש כיועץ ליסינג

לפרטים נוספים :
טל: 050-5332449
Horowitz.advisors@gmail.com

Google+
פוסט זה פורסם בקטגוריה סקירת מכוניות, עולם הליסינג, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.